Analýza školy 2015-2016
ANALÝZA ŠKOLY 2015-2016
ENERGIE – kladné stránky
- topíme plynem
- kontrolujeme spotřebu
- kupujeme A(+) spotřebiče
- vypínáme stand-by mód
- na topení jsou termostatické ventily
- větráme krátce a intenzivně
- zbytečně nesvítíme
- máme označené vypínače k jednotlivým světlům
- kontrolujeme teplotu ve třídách
ENERGIE – záporné stránky
- naše škola nedělá audit (jsme malá škola)
- nemáme izolační desky za topením
VODA – kladné stránky
- máme perlátory na vod. bateriích
- kontrolujeme spotřebu
- využíváme dešťovou vodu
- na úklid používáme ekolog. šetrné prostředky
VODA – záporné stránky
- chybí úsporné splachování na toaletách
ODPADY – kladné stránky
- škola nakupuje ve větších balení
- oboustranně kopírujeme
- využíváme „šmíráků“
- máme koše na tříděný odpad
- využíváme kompost
- tříděný materiál využíváme v PČ, na sazenice apod.
- škola sbírá většinu tříděného odpadu a zařizuje jejich odvoz
ODPADY – záporné stránky
- polovina žáků nenosí svačinu v boxech, ale využívá igelitové pytlíky
PROSTŘEDÍ ŠKOLY – kladné stránky
- žákům zprostředkován pitný režim (várnice na chodbě)
- ve školním areálu využíváme botanické zahrady, záhonků, hřiště, venkovní učebny pod pergolou apod.
- na chodbách jsou umístěny lavičky a stolní fotbal
- dbáme na výzdobu školy
PROSTŘEDÍ ŠKOLY – záporné stránky
- zavřená knihovna o přestávkách
DOPRAVA – kladné stránky
- instalace značky zpomalující provoz před školou
- mnoho žáků dojíždí MHD nebo chodí pěšky
- využíváme reflexní prvky (vycházky)
DOPRAVA – záporné stránky
- třetina žáků dovážena rodiči automobilem
ŠKOLNÍ BAZÉN – kladné stránky
- solární vytápění
ŠKOLNÍ BAZÉN – záporné stránky
- chemická úprava vody