Měříme spotřebu el. energie
V průběhu školního roku sledujeme spotřebu elektrické energie.
Sestavujeme graf a na konci školního roku vyhodnotíme. Své
závěry, jak a kde ušetřit elektrickou energii potom prokonzul-
tujeme se svými učiteli a předáme panu řediteli.
Žáci 8. ročníku
Projekt 9. ročníku pro šk. rok 2011/12
Měříme spotřebu el. energie
V průběhu loňského školního roku jsme sledovali spotřebu elektrické energie. Z naměřených hodnot, které jsme pravidelně každý týden odčítali s paní školnicí L. Hofericovou, jsme sestavili graf a na konci školního roku vyhodnotili. Své závěry, jak a kde ušetřit elektrickou energii jsme potom konzultovali se svými učiteli a předali panu řediteli ing.,Bc.Z.Dosedlovi, Ph.D.
Výsledné grafy si můžete prohlédnout a sami porovnat hodoty v jednotlivých měsících.
Žáci 9. Ročníku
V tomto projektu budeme pokračovat i v letošním roce. Výsledné závěry, jak ušetřit el. energií, jsme předali a nyní je budeme aplikovat v praxi. Budeme sledovat , zda svými novými postupy (zhasínat kde se svítí zbytečně, na vypínače označit , ve které řadě svítí, aby se zbytečně nerozsvěcovalo atd, atd ušetříme ještě více. Hlavním cílem je totiž šetřit el. Energií a tím chránit naše životní prostředí.
V měsíci listopadu jsme zintenzivnili sledování úspor elektrického proudu, protože temné mlhavé, inverzní počasí nutilo k tomu, že jsme v ranních hodinách svítili skutečně všude. Při zahájení 1. vyučovací hodiny hlídáme , zda se nesvítí zbytečně na WC, chodbách či školním klubu. Určitě se osvědčí i označení jednotlivých vypínačů ve třídách. Víme, který vypínač je na prostřední, levou či pravou stranu.
Žáci 9. ročníku
Ekoprojekt 9. Ročníku – šetříme elektrickou energií
Blíží se konec školního roku a žáci 9. ročníku opět hodnotí situaci spotřeby elektrického proudu. Z grafu je vidět, že spotřeba elektrické energie klesá. Nyní už se situace začíná vylepšovat. V ranních hodinách svítíme již méně, přes den pravidelně zhasínáme. Při zahájení 1. vyučovací hodiny stále sledujeme, zda se nesvítí zbytečně na WC, chodbách či školním klubu nebo v šatnách. Nápomocni jsou nám i provozní zaměstnanci. Osvědčila se označení jednotlivých vypínačů ve třídách a rozsvěcujeme pouze potřebné řady , zejména u dveří.
Žáci 9.ročníku